niedziela, 3 czerwca 2012

Rozdział 2

Gdy wróciłam do domu poszłam się umyć i spać. Byłam wykończona.
Rano obudziłam się o 8:30, przebrałam się w to: http://stylistki.pl/dirty-dancing-181361/ i poszłam zjeść śniadanie. Po chwili przyszedł sms od Niala "nie śpisz już?" odpisałam: "od jakiegoś czasu już nie". Gdy wysłałam smsa po chwili ktoś zadzwonił do drzwi. Poszłam odtworzyć, przed drzwiami stał Niall.
- Hej co ty tu robisz, a tak w ogóle skąd znasz mój adres?- byłam zdziwiona nie wiedziała skąd on się tu wziął a tym bardziej znał mój adres.
- adres znam z twojego zgłoszenia do teledysku i akurat przechodziłam i postanowiłam wstąpić  - powiedział Niall.
 - wchodź - wpuściłam chłopaka do środka.
- fajne mieszkanie - uśmiechną się
- dzięki, tez je lubię.
- może chcesz się czegoś napić, albo zjeść bo właśnie robiłam śniadanie.- spytałam.
- pewnie a co pysznego robisz?.
- tosty z serem szynką i pomidorami.
- chętnie spróbuję - odpowiedział, dobrze wiedziałam, że Niall lubi jeść.
- a chcesz kawę, herbatę czy sok jeszcze mam wodę ?.
- sok mi wystarczy. Wyjęłam sok z lodówki sobie zrobiłam kawę i podałam tosty. Po chwili talerze były puste.
-co tam u was?- spytałam
- nic nowego jak tam przed kręceniem teledysku z nami?
- jestem trochę zestresowana - przyznałam się
- nie ma czym nie będę ci mówił co będziesz robić w teledysku.bo dowiesz się tego za 1,5h.
- za 1,5h , jak to- spojrzałam za zegar, faktycznie była już 9:30- z tobą szybko czas leci, ale dobra dość pogaduszek bo ja się muszę przebrać i w ogóle.
- dobra to ja spadam, widzimy się za niedługo- powiedział i przytulił mnie na pożegnanie.
- do zobaczenia odpowiedziałam i zamknęłam drzwi. Poszłam się przebrać ubrałam się w to: http://stylistki.pl/asdfghjk-181327/ (bez swetra) zrobiłam lekki makijaż włosy zostawiłam rozpuszczone. Po 1h byłam gotowa. Postanowiłam wyjść wcześniej. Zamówiłam taksówkę, która zawiozła mnie pod studio. Gdy weszłam do środka wszyscy już byli. Przywitałam się z każdym i zaczęliśmy omawiać teledysk. W pewnym momencie menadżer chłopaków spytał się:
- Amy masz chłopaka?- w tym momencie zaniemówiłam po co im było im wiedzieć  czy mam chłopaka.
- Nie nie mam, a po co to wam ? - spytałam niepewnie.
- ponieważ jeśli się zgodzisz w teledysku będzie scena pocałunku między tobą a Harrym.- w tym momencie ta scena przeszła mi przed oczami. Ja i Harry mieliśmy się pocałować???
- Amy zgódź się, prosimy - powiedzieli Zayn, Niall, Liam i Louis.
- Nie. - w głowie miałam mętlik mogłabym  pocałować Harrego, ale nie przed kamerą. Przecież cały świat by mnie widział całującą się z Harrym Styles'em. Co by ludzie o mnie pomyśleli. Gdy to powiedziałam miny chłopakom  zrzedły ponieważ to miał być czołowy punkt teledysku.
- przepraszam chłopaki. To nie chodzi o ciebie Harry tylko tak nie myśl jesteś super facetem, mi chodzi o to że ja nie poradzę sobie potem z waszymi fankami. Miliony dziewczyn marzy o pocałunku ze sławnym Harrym z One Direction. Jakby to się zdarzyło w teledysku większość z nich chętnie by mnie zabiła. Z resztą w powinniście wiedzieć o tym najlepiej.
- Amy ma racje. - zgodził się ze mną menadżer.- zamiast pocałunku z robimy scenę w której Harry gdy śpiewa swoje solo patrzy Ci prosto w oczy i przyciąga do siebie.
- ok - przytaknęli wszyscy.
- to do roboty - pośpieszył nas
 *** trzy miesiące później***
Skończyliśmy kręcić teledysk moim zdaniem wyszedł znakomicie. Dzisiaj mam wolne więc postanowiłam poszwendać się z Demi po mieście.
- i jak tam teledysk? - spytała Demi gdy siedziałyśmy w kawiarni.
- a jak ma być, było super chłopaki rozbrajali mnie swoja pozytywną energią.
- a jak z Harrym? - spytała
- przez ten teledysk staliśmy się przyjaciółmi może nawet najlepszymi ale żeby nie było między nam nic nie ma i nie będzie
- przecież ja nic nie mówię a skąd wiesz, że nic nie będzie?
- ponieważ on jest wielką gwiazdą a ja zwykłą dziewczyną, dobra koniec temat. - nie chciałam już o tym mówić.Poszłyśmy do centrum handlowego. Kupiłyśmy kilka ubrań, gdy miałyśmy już wychodzić natknęłyśmy się na chłopaków.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, że nie dodałam wcześnie, ale w tym tygodniu miałam urwanie głowy.
I jak się podoba? Dziękuje Ninie, ponieważ jak pierwsza skomentował moje opowiadanie <3
Liczę na więcej komentarzy. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

2 komentarze:

  1. Supeeeeeeeeeeeeeer ! <333333333
    Czekam na następny rozdział ; p
    To był teledysk do WMYB ? Co nie ? ; D

    OdpowiedzUsuń