środa, 30 maja 2012

Rozdział 1

Po 20 minutach byłam w wyznaczonym miejscu. Demi już na mnie czekała.
-Cześć, jak ty się zmieniłaś-przywitała mnie przyjaciółka
- Hej, to ty się zmieniłaś, opowiadaj jak tam u cb?- byłam ciekawa jak tam życie, kariera
-Poopowiadam Ci w środku - i weszłyśmy do pizzerii
Opowiadałyśmy chyba z 3 godziny, mogłyśmy tak bez końca. Po 21 poszłyśmy pochodzić po mieście. Zatrzymałyśmy się pod moim domem.
- Może wstąpisz, z reszta co ja się pytam nie puszczę Cię samom po mroku. Możesz zostać na noc, nadrobimy ten stracony rok.
- Ok ja teraz mam 2 miesiące wolne a potem zaczyna mi się trasa po Europie.
- To super mam nadzieje, że ten czas spędzimy razem, co ty na to?
- pewnie!- przytuliła mnie przyjaciółka. weszłyśmy do mieszkania, usiadłyśmy przed telewizorem i zaczęłyśmy oglądać jakąś komedię. Nawet nie wiem kiedy zasnęłyśmy.
Obudziłam się o 11, leżałam w salonie a obok mnie Demi, która właśnie się obudziła.
-Co dziś robimy?- spytała
- ja na 14 mam casting- właśnie przypomniałam sobie
- Jaki? - była bardzo ciekawska
- do teledysku nowej piosenki one direction
- super, więc powodzenia bo za 2 godziny musisz się tam stawić - uświadomiła mi Demi
- kurde, faktycznie muszę się już zbierać.
Poszłam na górę umyłam się, Demi za ten czas robiła śniadanie. Ubrałam się w : ( http://stylistki.pl/bez-nazwy-114472/) Zeszłam na duł, przyjaciółka czekała już na mnie ze śniadaniem. Zjadłam i o 13:15 wyszłyśmy razem. Dojechałyśmy taksówką w 20 min. Byłam zestresowana, nogi się pojemną uginały. Przyjaciółka pożegnała się i pojechała do siebie ja weszłam do studia w którym odbywał się casting. Myślałam, że będzie tam więcej ludzi, ale gdy się dowiedziałam,  że casting trwa od godziny i nie przyjęli na razie nikogo byłam załamana.Gdy nadeszła moja kolej weszłam na sale gdzie znajdowała się komisja czyli Zayn, Harry, Liam, Louis i Niall. Chłopaki przyglądali się mi. Głos zabrał Niall:
- cześć, opowiedz nam coś o sobie.
- Jestem Amy, mam 18 lat, pochodzę z Polski, aktualnie mieszkam w Londynie. Skończyłam szkołę teatralna i mam zamiar zacząć studia oraz znaleźć jakąś pracę.- powiedziałam jeszcze kilka rzeczy. Chłopaki powiedzieli, żebym poczekała na korytarzu. Za mną były jeszcze 2 dziewczyny, żadna z nich nie została. Siedziałam sama na korytarzu nagle wyszedł menadżer chłopaków i poprosił mnie do sali.
- Mamy dla ciebie wiadomość..- przeciągał Louis co mnie denerwowała.Harry wstał i podszedł do mnie.
- wygrałaś- wykrzyczeli chórem a Harry mnie uściskał wręczając kontrakt. Nie mogłam w to uwierzyć.Po prostu mnie zatkało.
- więc jutro o 11 po ciebie będziemy- powiedział Liam
- Super, naprawdę dziękuje nawet nie wiecie jak się cieszę.
- To może, żeby trochę się poznać wybierzemy się teraz na pizze.- spytał Niall. Jak zawsze głodny.
- Przepraszam chłopaki, ale jestem teraz umówiona  z przyjaciółką i właśnie na mnie czeka.
- Aha, spoko nic się nie stało - powiedział Zayn.
- ale jeśli chcecie to możecie się dołączyć.
- chętnie - uśmiechną się Louis
Poszliśmy do pizzerii, w której byłam umówiona z Demi. Weszliśmy do środka.
- patrzcie Demi Lovato - skomentował Niall. Ja nic nie mówiąc podeszłam do niej i się przywitałam.
- twoją przyjaciółka jest Demi Lovato??? - spytali chłopaki chórem, aż wszyscy się na nas popatrzyli.
- co w tym dziwnego? - śmiałam się z Demi
- no nic, ale nie przypuszczał bym, że ty możesz znać Demi, wydajesz się być dziewczyną nie związaną z show biznesem.
- bo nie jestem, mam tylko szczęście mieć tak znaną przyjaciółkę - uśmiechnęła się. Zamówiliśmy 2 pizze. Po 2 godzinach poszliśmy do domu.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę bardzo, to mój 1 rozdział. jeśli będziecie mieć jakieś uwagi piszcie, zniosę każdą krytykę. Liczę chociaż na parę komentarzy ; P Jutro albo w piątek powinnam dodać następny rozdział.
 I jak się podoba ? Piszcie lub bierzcie udział w ankiecie ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz