niedziela, 27 maja 2012

Prolog.

Jestem szczęśliwa! Właśnie przyleciałam do Londynu. Mam znaleźć sobie tu pracę. Moi rodzice wynajęli mi  mieszkanie, które jest śliczne przynajmniej na zdjęciach. Zadzwoniłam po taksówkę, podałam adres i po 15 min byłam pod  mieszkaniem.Gdy weszłam do środka nie mogłam uwierzyć własnym oczom, było jeszcze piękniejsze niż myślałam. Mieszkanie było urządzone w nowoczesnym stylu, składało się z kuchni, łazienki, sypialni z balkonem i dużego salonu. Było po prostu fantastyczne. Jeden minus był taki, że gdy zdobędę prace będę je sama utrzymywać a to nie będzie łatwe. Przebrałam się i postanowiłam trochę zwiedzić miasto. Londyn był przepiękny, nie mogłam uwierzyć, że tutaj jestem. Po zwiedzaniu w drodze powrotnej wstąpiłam do supermarketu bo miałam pustą lodówkę. Kupiłam potrzebne mi rzeczy i wracałam do domu. Po drodze na słupie zobaczyłam ogłoszenie o castingu do nowego teledysku piosenki chłopaków z One Direction.. Pomyślałam, że spróbuję, może to być dla mnie szansa. Casting miał się odbyć po jutrze o godzinie 14.Wróciłam do domu. była dopiero 17 więc postanowiłam zadzwonić do mojej przyjaciółki mieszkającej tutaj.
- Słucham - odebrała Demi
- Cześć to Amy- przedstawiłam się bo nie wiedziałam czy mnie jeszcze pamięta.
- Cześć dawno się nie odzywałaś.
- Jakoś nie było okazji, a co teraz porabiasz?
-Siedzę w domu i się nudzę nie mam co robić.
- Może byśmy się spotkały za 20 min gdzieś na mieście?- spytałam
- To ty jesteś w Londynie?! no pewnie, że tak. Stęskniłam się za tobą.
- To gdzie się spotkam?. Demi zaproponowała pizzerie i wyjaśniła mi jak tam dość. Zaczęłam się zbierać...
-----------------------------------------------------------------------
Dopiero początek, ale mam nadzieje, że się podoba. Liczę na komentarze:) Jeśli coś wam się nie podoba napiszcie i postaram się to zmienić.

2 komentarze:

  1. Bardzo , bardzo , bardzo fajne <3 zapraszam do mnie : http://im-smile-everyday.blogspot.com/ . Możemy się wymieniać komentarzami :D

    OdpowiedzUsuń