poniedziałek, 4 czerwca 2012

Rozdział 3

Zayn,Liam i Louis byli ze swoimi dziewczynami, które od razu nam przedstawili:
- hej - przywitał nas Louis
- poznajcie się to jest Eleanour, Daniele i Perrie - powiedział tym razem Liam
- hej jestem Amy - przywitałam się
- a ja Demi - powiedziała moja przyjaciółka
- ej mam pomysł co robicie wieczorem ?- spytał nagle Niall
- ja mam wolne - odpowiedziałam, reszta powtórzyła  to samo
- może byśmy się spotkamy u nas zrobimy taka małą imprezkę na uczczenie zakończenia nagrywania teledysku.- Niall myślał tylko o imprezach
- czemu nie na pewno przyjdziemy -odpowiedziałam za Demi
- to jesteśmy umówieni na 18 u nas - pożegnaliśmy się i rozeszliśmy w swoje strony. Poszłam do siebie o 17 miała do mnie przyjść Demi. W domu miałam trochę bałagan więc wzięłam się za sprzątanie. Około 14 zjadłam obiad i położyłam się na kanapie przed telewizorem. Ogarnąć takie mieszkanie było wykańczające. Włączyłam telewizor nie leciało nic fajnego więc postanowiłam się przejść. Po drodze co kawałek mijałam całujące się lub obściskujące się pary. Doszłam do parku, który był moim ulubionym miejscem do rozmyśleń i odpoczynku. Usiadłam na pomoście, o tej godzinie mało było tu ludzi. Nie wiem dlaczego, przecież to takie cudowne miejsce. Rozmyślałam o wszystkim i o niczym. Nagle z moich rozmyśleń wyrwał mnie czyjś głos:
- co tak tu sama siedzisz?- spytał ktoś. odwróciłam  się;
- Harry weź mnie tak nie strasz - powiedziałam
- przepraszam nie chciałem choć fajną miałaś minę - śmiał się ze mnie
- ha ha bardzo śmieszne, a ty co tu robisz?
- wyszedłem na spacer, bo nudziło mi się w domu a park to moje ulubione miejsce w tym mieście.
- moje też, tu jest tak spokojnie, cicho i mało ruchu.
- zgadzam się w 100 procentach z tobą, nad czym tak rozmyślałaś zanim przyszedłem?
- nad wszystkim i nad niczym, najbardziej nad tym jak w krótkim czasie moje życie się zmieniło. Jeszcze 4 miesiące temu nawet bym nie śniła, że będę w teledysku z 1D, że w ogóle będę z Londynie.  Rozpoczęłam nowe życie, za niedługo zaczynam studia, mam swoje mieszkanie do utrzymania i muszę znaleźć pracę. Teraz mam nowe mam nadzieje lepsze życie, chcę jak najszybciej zapomnieć o przeszłości.- wiedziałam, że Harry to mój najlepszy przyjaciel i że nikomu nie powie tego co mu teraz mówię.
- a co było złego w twoim "poprzednim" życiu?
- dużo rzeczy najgorsze były chyba ostatnie 2 miesiące spędzone w Polsce.
- czy to jest związane z twoim cięciem się?- spytał Harry
- skąd wiesz?- nie wiedziałam skąd mógł wiedzieć o tym, że się cięłam nawet Demi o tym nie wiedziała.
- zauważyłem w trakcie kręcenia teledysku to - wziął moja rękę i odsłonił nadgarstek zasłonięty bransoletkami.
- Harry proszę nie mów nikomu, niech to zostanie między nami. - poprosiłam ze łzami w oczach
- dobrze, ale powiedz dlaczego?
- któregoś dnia przyszłam bez zapowiedzi do domu mojej kuzynki , musiałam wyjaśnić z nią pewną sprawę. Weszłam do jej pokoju i zastałam ją z moim chłopakiem w łóżku. To był dla mnie szok. Nie mogłam się pozbierać bo z Michałem byliśmy razem 2 lata. Wprawdzie wiedziałam, że moja kuzyneczka kręciła z nim wcześniej, ale on mnie zapewniał, że między nimi nic nie ma, że tylko mnie Kocha. Michał to była moja pierwsza prawdziwa miłość, której się nie zapomina. Tydzień po tym zajściu dowiedziałam się, że są razem.  Nie mogłam tego znieść zaczęłam się ciąć. Gdy widywałam ich razem na mieście nie mogłam wytrzymać rozsadzało mnie od środka więc okaleczałam się jeszcze bardziej. Znienawidziłam ich. Nie mogłam już dłużej tam mieszkać więc postanowiłam wyjechać. Powiedziałam mamie, że wyjeżdżam tutaj ze względu na Demi i studia. Tak naprawdę chciałam stanąć na nogi i zacząć "nowe" życie bez nich w całkiem nowym miejscu, - powiedziałam to i rozpłakałam się, Harry otarł moje łzy rękom i przytulił. Przy nim czułam się bezpiecznie. Siedzieliśmy tak przytuleni do siebie przez jakiś czas.
- nie płacz już, teraz wszystko będzie dobrze, masz mnie zawsze ci pomogę Demi na pewno też tak samo jak reszta. Nie masz się czym martwić. - pocieszał mnie Harry
- proszę nie mówmy już o tym więcej - nie chciałam więcej do tego wracać, chciałam jak najszybciej zakończyć ten rozdział w moim życiu.
- dobrze a teraz chodź odprowadzę cię do domu - powiedział pomagając mi wstać
Szliśmy kawałek w ciszy. W pewnym momencie zauważyłam, że cykają nam zdjęci
- Harry Ci ludzie cykają nam zdjęcia.- byłam zaniepokojona
- nie przejmuj się - powiedział spokojnie Harry

7 komentarzy:

  1. CUDOWNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zapraszam do mnie : http://im-smile-everyday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochaaaaaaaam ; *********************
    Czekam na więcej i mam nadzieję, że Demi będzie z Niallem a Amy z Harrym <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz czytać to na pewno się dowiesz:D "życie jest pełne zagadek" Zobaczymy co będzie dalej bo sama nie wiem :P

      Usuń
  3. Jeeeeeju! Odstawiłam niemiecki by przeczytać, super opowiadanie ;* informuj o kolejnych<3 / Clauds ze stole-my-heart-xoxo.blogspot.com, wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam wszystkich ale nie mogę zalogować się na swojego bloga. Nie wiem co się stało. Jeśli się nie zaloguję podam wam w komentarzu link do nowej strony na której będę kontynuować opowiadanie. Dziękuje, że czytacie moje wypociny i że niektórzy jak We_Love_Zarry poświęcają naukę dla przeczytania go. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oto nowy adres bloga jutro dodam tam 4 rozdział : http://onedirection121d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń